I love POP!

Jag ÄLSKAR verkligen polarn och pyret! Dom har så fina kläder! :)
Och Lindex plyschbyxor är dom bästa med!
Så idag har ju Eira egentligen den ultimata outfiten..

Tog en ny bild på hur Eira ser ut idag. Efter bajs-bomben :)



Kom på nu att jag har glömt ringa barnmottagningen. Fan!
Eira har en massa prickar runt ena ögat och nu har det börja sprida sig mot andra ögat och näsan. På BVC får jag inga svar och ingen hjälp.
Får se om jag kommer ihåg att ringa imorgon. Vill ju bara veta vad det är.

Kom även på att jag måste köpa en gåstol till Eira. Trots alla varningar om att dom kan bli sena med att gå m.m
Men hittils har jag inte hittat nån gåstol som faller mig i smaken. Nån som har nått tips på en bra och fin gåstol?

Kommentarer
Namn: Elin

ååå de var det sötaste.. snygg blogg designe har du me..

2008-11-19, kl 17:17:28
URL: http://elinburstedt.blogg.se/
Namn: Therese o Nellie

PO.P rockar! Tripp trapp e verkligen de ultimata för barn, man kan ju ha dom sååå länge. Jag valde mellan röd o grön, den röde e superfin :]

2008-11-19, kl 20:43:18
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0