Hiphop-Eira

Idag vart Eira en liten hiphopbrud.
Tycker jag iaf.. :)

Dagens Outfit:
Kortärmad body från Lindex. Huvtröja från HM. Plyschtights från Lindex och strumpor från Lindex.


Hon är alltid en liten pajas på morgonen :)



Till frukost/lunch var jag VÄLDIGT onyttig.
Men det är gott iaf.. Jag orkar inte bry mig vad jag stoppar i mig nu när jag ammar.
Får se mig för lite mer sen när jag inte är en di-kossa :P



Nu har jag redan fått lov att byta om på Eira för det vart nyss en bajsbomb i hela bodyn.
Så nu har hon en fin body från polarn och pyret istället. Får se om hon hamnar på bild under dagen :)


Kommentarer
Namn: Therese o Nellie

Åh vad skoj att du gillade min blogg :) Alltid roligt med nya läsare. Ha en fortsatt trevlig dag.

2008-11-19, kl 13:12:40
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0