Hemma igen!

Äntligen hemma!

Är helt slut i kroppen.

Vi var först på BVC för att prata om mat och sömn. Typ vad små barn kan äta m.m
Sen gick jag och Eira ner på stan för jag skulle hämta min nya mobil och köpa mat.
När vi står där i tobaksbutiken för att hämta mobilen så märker jag att jag INTE har min skötväska med mig, och i den har jag ALLT, avi, pengar m.m.. Så jag fick panik för dom skulle snart stänga och jag har inget nummer dit så jag ringer Joar och ber han SPRINGA ner dit. Men så fort jag lagt på så ringer Eiras BVC sköterska och frågar om jag vill ha min skötväska nerkörd till stan. Gissa att jag vart glad då! :D
Hon är så himla snäll!
Så då kunde jag tack och lov gå och hämta min mobil och sen köpa mat..

När jag kom hem så hade jag fått ett paket med superfina kläder som jag beställde för nån dag sen på internet! Det vart superbilligt också! Bara 270kr för alla 3 plus frakt.
Dom ser dock ut att va lite små i storlekarna, tyvärr..
På den rosa är det samma tryck i guld som på den svarta. Och den röda är det baksidan ni ser :)





Fick en mindre trevlig överraskning när jag kom hem också. Joar har blivit förkyld.
Joar = Karl + förkylning = KATASTROF!
Karlar blir ju så jävla fjantiga när dom är sjuk..

Nä, nu ska stackars lilla sjuka Joar få lov att laga lite sen middag till oss ;)

Kommentarer
Namn: Bea

Vilka söta kläder:D

2008-11-19, kl 19:16:15
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0