Byta?

Fick tips från Rättvisa barn att blogspot.com har mer möjligheter att ändra på design m.m än vad blogg.se har.
Är det nån annan som har andra tips? Tror jag har testat blogspot förut men jag kommer inte ihåg hur den sidan var.



Jag är fortfarande sjuk.. Och jag tror att Eira börjar bli förkyld hon med.
Jag hoppas hon slipper bli sjuk, det är så jobbigt för henne. Och jag blir så orolig med :(
Och så vill jag inte sitta här hemma helt isolerad heller, får så himla tråkigt.
Jag vill åka till Sundsvall och gå i butiker. Låter kanske inte så upphetsande för er men jag har inte varit inne i Sundsvall på typ 1 år... Om jag inte räknar med dom gångerna jag har bytt buss på navet för att komma till sjukhuset för att göra ultraljud när jag var gravid..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0