Bloggkoll

Kan tipsa alla att bloggkoll.se är en himla smidig sida.
Jag använder den för att hålla koll på alla bloggar jag följer!
Man kan ju lätt glömma bort både adress och vilka man brukar följa men med bloggkolls hjälp så är dte mycket lättare!
(det är ju såklart gratis)

Jag tycker verkligen att ni ska testa deras sida och även lägga in mig där så ni har full koll så fort jag skrivit nått nytt :)
Ni kan även hålla koll på hur många som läser eran blogg där och se hur ni ligger till i deras topplistor!

Klicka på denna för att gå in på deras hemsida och lägga till min blogg!



När jag har fått 10 st som prenumerar på min blogg så ska jag hitta på nått extra kul här på min blogg. En tävling eller så :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0