Besöksrekord! :)

JAG FICK BESÖKSREKORD DEN 11 NOVEMBER :D
76 st som var inne på min blogg.
Ni kanske tycker det låter lite, men det är rekord för mig!
Vilka är ni alla?

Och eftersom jag fick så många besök så ska jag bjuda på en hemsk bild på mig!
Trött och sliten på natten efter Eiras dop.


Kanske inte den mest charmerande bilden, men men!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen med Eira.. Bättre sent än aldrig. (Har skjutit upp det ett tag nu, dumt nog, jag behöver ju min sömn nu när jag är förkyld)

GODNATT!

Kommentarer
Namn: Elisabeth

haha:) vilken snygg bild. Det påminner mig om att jag ska lägga mina förlossningsbilder i en separat mapp så de inte riskerar flasha upp på skärmsläckaren vid besök:) ....

2008-11-12, kl 10:19:04
URL: http://www.rattvisabarn.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0