Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma efter ett antal timmar på stan med mamma.

Jag köpte inte så mycket faktiskt.
En gardin på Röda Korset som är röd med vita hjärtan.
En julklapp till Joar, kan inte säga vad för han läser min blogg :)
3 par strumpor på en "outlet"-affär till mig.
Blöjor, pepparkaksdeg(ska baka på söndag med Anton) och julmust.

Sen vart det inget mer. Jag är skittråkig :)
Eller jo, jag hämtade ut ett paket på Lindex där det var en body och strumpor till Eira och en julklapp till syrran.

Nu är vi helt slut så vi har nyss beställt pizza på pizza online så vi slipper laga mat.
Dock var det lite jobbigt då vi först beställde från en pizzeria men när vi var klar med beställningen fick vi se att det skulle ta över 1 timma att få pizzorna så då ringe vi och klagade och avbeställde.
Så vi bytte till en annan pizzeria där det bara skulle ta ca 25 min..

Vad ska ni äta till middag? (eller vad har ni ätit?)
  

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Här har vi fått rostade mackor och te, smarrigt som attans!!!!

Låter som om ni haft en bra dag iaf!

kramar

2008-11-28, kl 20:01:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0