37 timmar kvar!

Nu är det endast 37 timmar kvar innan mina 2 st tävlingar avslutas!

Varför inte försöka vinna en fin MÖSSA? Antingen till dig själv. Eller kanske till kompisen, mamma, syrran, grannen eller dottern?

Eller skulle en BOK sitta bättre? Det är en bebisbok och är himla bra! Den kan du ju också behålla själv eller ge bort till någon!

Självklart så kommer jag lägga in fler tävlingar här i bloggen så för att inte missa det så kan ni använda er av BLOGLOVIN'! Det är en superbra hemsida där man samlar alla bloggar man läser så man inte missar ett enda inlägg som skrivs. Jag använder deras tjänst och är supernöjd med den :)
Börja prenumenera på min blogg, HÄR!


Kommentarer
Namn: Agnieszka

Ohh vad jag hoppas att jag vinner! Vore ju perfekt nu till jul!

2008-11-29, kl 11:36:45
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0