McDonalds, Lindex och promenad..

Idag fick jag sova ut, Eira vaknade kl 5 på morgonen, snuttade lite sen så sov vi till 10 :) Så himla skönt! Och en så snäll dotter!
Sen kom Thomas och Anton hit och Thomas hjälpte mig till bussgods med vagnen jag sålt.. Så nu har jag knappt några vagnar kvar :/ Måste göra något åt det känns det som.. Haha, fast då kommer Joar bli galen.

Sen när vagnen var ivägskickad till Norrköping så gick vi (jag, Joar, Eira, Thomas och Anton) ner mot McDonalds för sen lunch och där träffade vi mamma, Lisette och Marie.. Joar testade den nya hamburgaren, Asian beef eller vad den nu hette, och den var supergod. Mamma testade vårrullarna och såsen till dom smakade diskmedel :P

Sen när vi alla var mätta och glada gick vi mot stan och jag hittade superbilliga tröjor på lindex.
Jag köpte 4st kortärmade tröjor och 2 st långärmade tröjor för bara 58,50!! Alltså under 10 kr st. Billigare än second hand!

Och efter allt detta så sitter vi nu hemma och vilar. Thomas lämnade Anton här medans han är på klubb-möte så Anton och Joar sitter klistrade framför teven och kikar på Boog&Elliott och Eira hjälper mig att skriva här i bloggen..

Jag funderar på om man kanske ska gå ut på en till promenad snart.. Eller kanske senare ikväll.. Men jag vet inte.
Appropå det, sorry Petra men jag såg inte ditt sms förrän jag hade gått och lagt mig igår :D Haha..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0