Utmärkelse



Jag blev nominerad utav BarbaEmma & LaFamilja med motiveringen:
"För att hon skriver ofta, mycket och om varierande saker som intresserar mig. Att hon har en dotter som är bara några
månader äldre än min gör att man känner igen sig och då blir det ju så underbart roligt att läsa.
"

Reglerna är alltså följande:
1. De som mottagit utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått utmärkelsen.

Jag nominerar:

  • Vimmelmamman - En stark mamma som kämpar mot cancer. Gillar att kika in i bloggen för att läsa om hennes kamp för livet!
  • Rättvisa Barn - En underbar människa som syr underbara kläder! Är även mamma till 2 av dom sötaste barnen på denna jord :) Varför ska man inte läsa en blogg om återvinning av material?
  • Duracellmamman - En mamma "on the go"! Älskar att följa med i hennes vardag där det alltid händer nått! Och så är hon generös mot sina läsare och verkar vara en helt underbar människa!
  • Becka, 17 år och 3barns mamma - Behöver man säga nått mer? :)
  • Sessan&Prinsessan - En härlig människa och mamma som alltid skriver bra och tipsar om fina kläder :)
Jag tänker INTE nominera 7 st, för det orkar jag inte. Motivering är inte min starka sida, men ni ska veta att jag läser era bloggar varje dag :)
Jag följer ca 50 bloggar och det är ingen lätt match att välja bland alla dessa!

Kommentarer
Namn: Annika

Åhhh Tack Gumman för den fina utmärkelsen & den fina motiveringen!!!



2008-12-22, kl 01:30:30
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Namn: Elisabeth

Tack vad gullig du är =)

2008-12-22, kl 16:28:34
URL: http://www.rattvisabarn.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0