Ute på landet

Vi är fortfarande hos mamma ute på landet. Vi är även sjukt slappa.
Det enda vi gör på dagarna är att sitta framför teven och äta mat/godis..
Det är därför jag inte skrivit så mycket här, all fingerfärdighet går åt att snappa upp dom godaste chokladbitarna ur paradis-asken :P

Jag vet inte hur länge vi ska stanna här ute. Har trots allt varit här i över 1 vecka nu. Men jag bävar för att åka hem.
Vi ska ju flytta till en ny lägenhet den 1 febuari så vi har endel att packa och städa så fort vi har satt en fot innanför dörren.

Så det får nog vänta! Ska njuta av tiden här ute på landet, i lugnet!

Hoppas alla ni har underbara mellandagar!

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Ohh vad roligt att flytta... men inte kul att städa och packa.......

kramar

2008-12-27, kl 12:10:11
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0