Trött

Usch vad jag är trött! Även fast jag har sovit tillräckligt så känner jag mig som en zombie.
Och så har jag ont i huvudet IGEN!

Eira ligger och sover fortfarande, hon är himla duktig på att ta enormt lång sovmorgon. Känns inte som att det ska vara såhär lätt med barn ;) Haha..

Och Joar är på möte hos Arbetsförmedligen och sen ska han på en arbetsintervju hos Televinken, ett callcenter.
Jag hoppas han får jobbet så vi får in lite pengar.
Han har dock ett vikariat som diskare på Svensson kök&bar, men han får inte jobba överdrivet mycket tyvärr.

Jag känner att jag behöver göra tusen grejer idag, men det känns så jobbigt när mitt huvud håller på att explodera :(

Vad ska ni göra idag?

Nu är det bara 1 vecka kvar till julafton!

Kommentarer
Namn: Agnieszka

ja det hoppas jag verkligen oxå att det är... inte så kul att få en massa extrautgifter såhär inpå julen, särskillt inte när man inte ens har pengarna att lägga ut på bilen.

kramar

2008-12-17, kl 13:08:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Petra

fy säg inte så där EN vecka bara!!

jag som inte haft nå julmys alls och snart e den över!!

hoppas snön kommer tillbaka!!

2008-12-17, kl 15:08:09
URL: http://douglasmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0