Tredje advent

Idag är det en trist gråmulen dag.
Vaknade för 1 timma sen.
Somnade så sent igår, tror klockan var runt 4:a, så jag sov länge idag.
Mest av allt skulle jag bara vilja krypa ner i sängen igen med Joar och Eira.
Men det går ju inte! Idag är det tredje advent och jag SKA baka lussekatter!
Lite mer julstämmning måste infinna sig!

Om tiden och orken räcker till så kanske det blir lite julklappsinslagning.
Och kanske lite julrim. Fast jag kan inte rimma själv så jag ska använda mig av Blockets lilla rimstuga :)
Satt och testade den lite smått för nån dag sen och det kom ju ut rätt bra rim!
Har aldrig rimmat på paket förut så det kan va lite kul att testa.

Rimmar ni på julklapparna?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0