Tillbaka hemma

Nu är vi hemma igen.
Fotograferingen gick väl bra, hon grinade iaf inte :) Haha.. Men den annars så glada och charmiga Eira vart helt förstörd när hon såg fotografen.
Så bilderna vart inte så bra, det såg ut som att hon hade sålt smöret och tappat pengarna, haha!
Men men, det är billiga kort så man får gå till en RIKTIG fotograf nästa gång och få bättre med tid på sig med en fotograf som kanske kan göra Eira lite gladare :)

Nu MÅSTE jag snart ta tag i ständningen, jag skjuter upp det hela tiden.

Jag önskar mig en hemhjälp i julklapp!

Ikväll blir det lasange till middag. Orkar inte göra nått mer fancy.
Och Joar ligger och är bakis i sängen nu. Var på jobbfest igår.

Kommentarer
Namn: Agnieszka

haha.. ligger han fortfarande och är bakis...?

städningen kan man alltid skjuta fram!!!!

kramar

2008-12-01, kl 16:35:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: JULIA

vilken söt bebis!! äta* :D

Jätte söt bakrund med ^^

2008-12-01, kl 16:50:56
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0