Stan

Nu ska jag kila ner på stan och posta bloggvinsterna! Äntligen :)
Det är sol ute idag så då kan jag inte skylla på nått.
Och det finns väll inget mysigare på vintern än en solig dag och en massa snö på backen?

Jag ska även hämta ut ett Libero-paket på Lindex. Hoppas det är nått kul i den. Använder inte libero på Eira, utan det brukar bli pampers och nått märke jag hittade på Lidl som funkar toppen och är jättebilliga.

Nä, nu måste jag gå, Eira börjar bli välldigt trött så hon ska få sova så skönt i vagnen.

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer
Namn: Annika

Det är med en stor Ära som jag tilldelar dig Nobelpriset 2008 inom ämnet Mammakunskap!



Du är unik!



På bloggen kan Du läsa mer om det ärofyllda priset!



Kramis

2008-12-09, kl 14:18:37
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0