Sover som en stock

Jag försökte publicera detta meddelande runt 11 idag men det gick inte så jag gör ett försök nu istället..


Vaknade för ca 30 min sedan. Sover alltid för länge och märker aldrig mina väckarklockor.
Jag sover helt enkelt som en stock.
Mamma sov över inatt och gick in till mig imorse för att kolla vilken nyckel hon skulle ta för att låsa dörren med när hon gick, jag svarade tydligen, men jag har inget minne utav det.

Jag vill att det ska vara som förut att jag vaknade av mig själv i rimlig tid, runt 9-10.. Men nu får jag tvinga mig upp med hjälp av 10000 st väckarklockor, om det nu hjälper, för det gjorde det ju inte imorse.

För jag tror man mår bäst på dagen om man vaknar tidigt och utav sig själv.
Inatt ska jag banne mig gå och lägga mig kl 22.00 SENAST!
Fast det kan jag nog drömma om.

Idag ska vi iaf till Öppna Förskolan. Det ska bli kul.
Det ligger brevid BVC så jag ska passa på att fråga en extra gång om Eiras utslag i ansiktet som har spridit sig ännu mer nu. Fast iofs ska jag dit imorgon med och i övermorgon också.
Imorgon är det ett föräldragruppsmöte som handlar om barn och sätta i halsen, det känns bra att få lära sig hur man ska agera i sånna situationer, även fast Anton har satt i halsen ett antal gånger när han har varit här.
Och på torsdag så ska Eira på sin 5-månaders kontroll och få vaccinationen igen.

Fick nyss veta att jag ska på julbord med jobbet nästa vecka! Längtar som bara den. Jag ÄLSKAR julmat! Och så blir det kul att träffa alla på jobbet med. Vi är ju 3 st av 10 som är föräldralediga just nu. Lite babyboom på jobbet, haha..

Nä, nu ska jag leta upp ett par rena byxor och en tröja utan "läckage-fläckar" och sen väcka Eira för att göra henne klar för utgång :)

Vad ska ni hitta på för kul idag då?

Kommentarer
Namn: Vera

Vilken söt bebis!!!



Just nu ska jag göra en ny design till min blogg, jag undrade om du hade några tips eller ideer på hur den ska se ut =)???

2008-12-02, kl 20:09:21
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Namn: Vera

Nej din design är jätte snygg!



Tack, allt bra med dig =)????

2008-12-02, kl 20:39:42
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0