Rea och vinst

Sitter och har lite smått tråkigt..

Joar och Anton spelar Guitar Hero och Anton rockar som vanligt ;)
Han älskar att stå med ena gitarren och låtsas spela, han är en rockstjärna i hjärtat!
Jag har filmat han lite så jag ska se om det går att få in en film här senare ikväll..

Eira sitter i babysittern brevid och diggar hon med, så söt!

Jag bara älskar all REA som är på internet! Gör inte ni det också?
Hittade nyss in på Yves Rocher´s webshop och dom har sjukt billiga grejer där nu.
Ska lägga in en beställning senare ikväll när jag vet vad jag ska ha.
Och så har dom fri frakt när man handlar för över 150 kr, och det är ju LÄTT :)

Fick nyss veta att jag vunnit en till tävling hos BarbaEmma & LaFamilja.. Detta vann jag --->

Har ni nått tips på nån weshop där dom rear ut snygga barnkläder billigt?
Eira behöver nya kläder, som vanligt ;P


Kommentarer
Namn: Agnieszka

babyshop.se har mellandagsrea! Kolla in min blogg får du se vad jag beställt!!!

kramar

2008-12-28, kl 19:03:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Linnea

Grattis! Du har vunnit ett par Calvin Klein trosor hos mig! (linneabrandt.blogspot.com) Var vänlig att maila din adress till mig på [email protected] så fort som möjligt! Ifall jag inte fått din adress inom en vecka kommer vinsten lottas ut på nytt.

Tack och Grattis igen! MVH Linnea

2008-12-28, kl 20:54:32
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0