Personlighet

Jag gjorde ett personlighetstest som kom fram till detta om mig. Har ingen aning om det stämmer. Men men, det var kul att göra :)

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:


Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.

Testet kan ni själva göra här!

Kommentarer
Namn: Sessan ♡

Oh me löve såna tester ;)



Hoppas ni har det fint & att ni hinner njuta lite i förjuls tiden!?



Tänkte tips dig om min nya tävling, super härliga mjuka & varma Troll ull underkläder (longs/tröja). Perfekta att värma din lilla juvel nu i vinter ;)



KRAM

2008-12-02, kl 11:31:49
URL: http://sessanochprinsessan.com
Namn: Marielle

Kanske du vågar ge dig på kluringen?

2008-12-02, kl 19:37:59
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0