Peps

Godmorgon!

Idag är en bra dag! Sov till 11, så jag är utvilad :)
Och det är såå fint väder. Snön är kvar på backen, trots allt regn igår. Och solen skiner!! Det är så underbart!
Funderar på att ta en promenad, även fast det säkert är superhalt.
Men jag har 50kr rabatt på Åhlens och alla julklappar är inte inhandlande än..



Älskar den här låten! Brukar mest lyssna på den när det är sommar!
Helt underbar när balkongen står öppen och in kommer frisk luft med solstrålarna.
Jag får blunda och låtsas. ;)

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Ohh jag vill ha snö här med.... nu är det bara kallt och tråkigt här.....=(

Kan du inte skicka lite snö?

kramar

2008-12-13, kl 12:50:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0