Ny reklam

Nu har jag en till "annonsör" på min blogg. BARABUS.
Jag tycker dom har jättefina grejer och har handlat lite därifrån med.

Jag vet att många är emot att ha reklam på sin sida eller läsa bloggar med reklam på. Men inte jag, därav reklam på min sida.

Och jag gör bara reklam för butiker jag själv gillar. Därav kommer det mest bara vara kläder & leksaker. Mest inriktat mot barn :) För det är väl sånt som vi mammor gillar mest? Eller har jag fel, morsor? ;)

Snart kommer det in lite nya bilder på Eira. Det var ju ett tag sen sist.

Kommentarer
Namn: Emma

Ja men det är så typiskt mig. Ligga hemma och sussa sött medans jag egentligen borde vara någon annan stans.

Jävla latmask! =)

2008-12-02, kl 21:13:17
URL: http://barbaemma.blogg.se/
Namn: tessan

det är sant, köper ju hellre grejer o kläder till barnen än till sig själv, roligast så ju =D

2008-12-02, kl 22:18:57
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Namn: Annika

Absolut gillar vi den typen av reklam... på alla andra sidor en min :-D



Super smart, själv får jag bara erbjudanden från sånna där skit trista företag som jag never ever skulle använda. Men de hittar mig förmodligen via bloggstatistiken... men kläder till vår små vill vi absolut reklama för :-D



Har aldrig själv varit inne hos dem, ska kika in på deras sida genast.



Och du... inte hann jag ta fram hyveln idag heller... kanske får bli en päls här med;-)



kramis

2008-12-02, kl 22:29:09
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0