Min dag

Idag gick vi ner på stan för att hitta lite julklappar.
Vi hittade en till mamma, en till pappa och två till lillebror.
Så nu har vi kanske bara hälften av julklapparna kvar. Men det gör inget för det ska väl vara stressigt innan jul? Annars får man ju ingen julkänsla ;)





Såhär ser vår stad ut :) Och vägen från oss ner till stan. Tänkte fota mer men glömde bort mig helt..

Ska snart äta julkorv med rotmos och senap. Sen så blir det film med Eira, en stor cola och choklad.
Joar ska jobba natten så jag får sitta här i mörkret och vara rädd för alla monster under sängen.
Och våra spöken, för vi har spöken, det är jag helt säker på.

Kommentarer
Namn: Annika

Vilka underbara bilder!!! Vilken julkänsla ni måste ha med allden snön!!!



Klänningen Tildis ska ha ikväll är verkligen super snygg, 299 kr på Lindex :-)



Dags att börja sminka sig här nu...



Varma Luciakramar!!

2008-12-13, kl 17:27:16
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Namn: Agnieszka

Vilka fina bilder! Vart är det ni bor någon stans?

kramar

2008-12-13, kl 17:33:30
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Sessan ♡

Men gud vilken idyll ni bor i hjärtan



& vad skådar mitt norra öga??? En helt underbart retro barnvagn!!

Kan du inte lägga ut lite mer om den?

Jag är ju bara helt barnvagns tokig förstår du rådnar



Kram

2008-12-13, kl 22:53:17
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0