Livet på landet

Nu snöar det ute, Eira ligger i Antons vagn ute i farstukvisten och sover.
Joar skottar lite smått, förmodar att han är lite facinerad av snön för han är 08:a ;P haha.. (skojjar bara)

Mamma har världens sämsta TV. Om man råkar stänga av den på knappen på teven så kan man inte få igång den igen. Utan då får man ställa den upp och ner i soffan så kanske den går igång :) Helt sjukt!

Internet suger verkligen här ute. Så det kanske inte blir så många inlägg från min sida tyvärr.. SKulle vart skönt faktiskt att få skriva lite, för det finns inte mycket annat att göra här. Fast det är skönt att bara slappa och mysa.

Vi var nyss ute och busade i snön med Anton. Men då hittade jag stora spår av nått alsa kattdjur som ledde fram till matkällaren på åkern, så då vart jag lite feg och rädd och drog in med barnen :) Ja, jag är en mes :P haha..

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Namn: Lina

Åh va fusk. Fusk. fusk. fuuuusk. Vill med ha snö! Istället har vi grått o regn.. trååk. Ingen julkänsla alls knappt. Suck.



Här städas det. Bakas och grilljeras julskinka. Mums!



kramar

2008-12-20, kl 15:23:42
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Namn: Elisabeth

mysigt det låter!Här har snön regnat bort nu.

2008-12-20, kl 18:22:17
URL: http://www.rattvisabarn.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0