Kräfta

Kom nyss ut ur duschen.. Tog en sen dusch..
Hittade nån burk med natt creme från Garnier som mamma hade i badrumsskåpet som jag nallade lite av..

Nu bränner det i ansiktet och jag är alldeles röd.. Fattar dock inte varför. Jag brukar ALDRIG vara känslig för cremer.. Hoppas bara att det är borta tills imorgon för då ska vi till Birsta för att shoppa lite.. Ska kika in IKEAS rea och hoppas att dom har nått kul till nya lägenheten och kanske hitta billiga flyttkartonger.. Och då vill jag inte se ut som en kräfta!

Kommentarer
Namn: Agnieszka

jag brukar oxå reagera sådär konstigt på vissa krämer... och gärna då på dem cremerna som är lite dyrare...=)

kramar

2008-12-30, kl 10:28:21
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0