Kan inte sova

Jag hatar att vara ensam. Kan inte sova alls.
Såg nyss färdigt filmen "Underbara älskade", vet inte riktigt vad jag tyckte om den..
Fast den var sorglig, jag grinade lite då och då.. Stackars Eira som låg på mitt bröst, hon vart nästan dränkt :)
Men jag kunde inte lägga ifrån mig henne, ville mysa med henne så mycket som möjligt!
Men nu ligger hon i vår säng och sover, ska väl försöka krypa ner med henne snart och mysa lite mer.

Fick förfrågan att lägga ut lite bilder på min barnvagn. Ska nog göra det imorgon. Har inte så mycket bra bilder dock.
Men jag kan lägga ut dom bilder jag har på alla mina vagnar, så får ni frossa lite :)
Nu har jag tyvärr inte så många vagnar kvar, lite tråkigt men jag kan ju inte samla på mig en massa hela tiden. Även fast jag är expert på det.

Ska rensa som bara den innan vi flyttar till nya lägenheten.
Ska gå igenom alla kläder, allt porslin, möbler, barnvagnar+tillbehör..
Ja, jag har mycket av allt. Helt sjukt!
Fast när jag har för mycket så får jag panik och rensar, men sen får jag ett nytt ryck och samlar på mig en massa igen. Och så går det runt, runt, runt...

Är du en samlare som jag eller inte?

Nä, nu ska jag lägga mig. Annars kan jag sitta och skriva en massa strunt hela natten och det kommer varken vara intressant för mig eller er..

Godnatt!

Kommentarer
Namn: Lisa

Hmmm jag kunde inte heller sova ordentligt inatt... Vaknade av att en granne ringde på porttelefonen. Han var full o hade glömt koden till huset.... Jösses... Så sen kl 4, då han ringde på, har jag sovit mindre bra... Suck...

2008-12-14, kl 08:52:47
URL: http://lisawerner.blogg.se/
Namn: Sessan ♡

Hoppas du somnade tillslut!? Sover själv dåligt när jag är ensam hemma så jag vet hur du har det.



Jag väntar spänt på barnvagns bilder ;)



Jag samlaDE mycket en gång i tiden, men har blivit bättre!

Fast vagnar hade jag kunnat ha en hel lada till & bara samlat, sund att vagn perioden snart är över i detta hus.



Ha en härlig 3:e advent



2008-12-14, kl 10:57:32
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0