Julklappar

Igår pyntade vi granen och jag la våra julklappar under den.
Tänkte att jag skulle räkna hur många klappar jag och Joar har köpt i år och det ångrar jag djupt :P

Vi har köpt 25 st julklappar! Fast dom flesta är små julklappar till Anton :)

Sen har vi 6 st till klappar som jag inte räknade med för vi ska ha en lek i år igen där alla som är med ska ha 3 st paket för ca 20 kr/st..

Nån mer som brukar leka den leken och kanske har ett namn för den? Eller kanske kan beskriva den bra? (Jag orkar inte...)

Föresten, är det bara jag som är irriterad på att man ALDRIG får reda på innan utbetalning vad man ska få av försäkringskassan? Man får ju ett brev med summan man ska få, eller har fått, för den kommer ju hur sent som helst.
Jag vill veta innan vad jag ska få!
Och så vill jag veta hur många dagar jag tar ut varje månadsperiod med, för sånt har jag redan glömt!

Nu ska vi snart krypa ner i sängen så man vaknar pigg och kry imorgon, 2 dagar innan julafton!


Kommentarer
Namn: tessan

om du skaffar ett e-leg så kan man logga in på deras hemsida och kolla, supersmidigt =D

2008-12-22, kl 09:46:04
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0