Julbord

Jag är så mätt! Tror magen spricker snart.
Är redan less julmat, haha! Jag tror att jag är en sån person som inte ska äta julmat förrän på julafton.


Det var så himla mycket god mat! Men mina favorit på julbordet är sillen och ägghalvorna!
Vilken är eran favorit?

Dock gillar jag även att ha ugnomelett med kantarellstuvning och broccoligratäng på julbordet. Det är en tradition hemma hos mamma iaf :) Har ni det på ert julbord? Eller nått annat ovanligt?

Det var kul att träffa alla kusinerna :) Fast det var mycket bus och spring hit och dit.. Jag är den äldsta och Lova är den yngsta, hon är bara 10 månader. Bara 4,5 månad äldre än Eira :)

Nu känner jag mig som en klubbad säl som ätit en val. Eller nått sånt.


Såhär söt var Eira ikväll :)


Kommentarer
Namn: Andrea

Vi har också ugnsomelett med svampstuvning som min mormor gör. Vad lustigt, trodde vi var dom enda som åt det. Annars gillar jag ägghalvor, skinka och köttbullarna. Och vörtbröd. Och dopp i grytan. Jag gillar nog det mesta på julbordet, förutom sill och konstiga inläggningar.

2008-12-08, kl 21:16:38
Namn: Agnieszka

Guud vad gott med med julbord... själv har jag inte ätit någe ännu... men när man är gravid så får man ju inte äta så mycket som ligger på julbordet....förutom tråkkiga köttbullar och korv..och hur kul är det...?

Jo ägg och sill är nog mina favoriter med!

2008-12-09, kl 09:14:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0