Istället för IDOL

Jag kan tänka mig att mååånga sitter och tittar på IDOL just nu.
Men inte jag! Eller nja, Joar sitter och kikar på IDOL och jag hör typ allt som sägs. Men jag har iofs inte följt IDOL i år, inte sett ett enda avsnitt.

Shit, nu höjer Joar volymen! Kevin sjunger en bra låt :)

Jag ska fördriva kvällen med att rensa KLART Eiras garderob, men som vanligt så har jag fastnat med annat.
Just nu sitter jag och läser igenom Vimmelmammans blogg, har inte varit inne i den tidigare men ikväll hittade jag dit och första inlägget jag läste var DETTA. Gå in och läs! Det måste vara hennes bästa dag idag! Kan inte ens föreställa mig hur glad hon måste vara :)

Vad gör ni ikväll då?


Kommentarer
Namn: Agnieszka

Magnus och min kusin har kollat på På Spåret, och nu är det Robins som gäller=)

2008-12-12, kl 21:03:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0