Inslagning av julklappar

Idag har vi slagit in alla julklappar som vi köpt :) Det är så kul, men lite läskigt när man ser hur mycket man köpt.
Jag är galen när det gäller julklappar, jag älskar att ge!
Fast jag har inte köpt alla klappar än. Ska köpa en till mamma, Thomas och Mattias.
Kanske nån mer till Anton också, det går verkligen inte att motstå köpsuget när det gäller leksaker och sånt.

Köper ni också mycket julklappar?

Och så hjälpa pappa mig att köra ner paketet med barnvagnen som jag sålt.
Så nu hoppas jag bara att den hinner fram innan jul så den nya familjen har nått fint att titta på ;P
Men jag kommer sakna den vagnen, den är så fin!

Nu ska jag göra lasange till middag medans Joar busar med Eira..

Vad ska ni äta till middag?

Kommentarer
Namn: alexandra

vi hade torsk o hollendiesås potatis

2008-12-17, kl 21:05:13
Namn: fian

vidar kom och hämtade mig från jobbet och jag kom hem för ca 15 minuter sedan, äter spagetti med korv, inte vad jag ville ha idag, var jätte sugen på renskav.. mmm men icke, ;)



puss och kram

2008-12-17, kl 21:45:47
Namn: Annika

Klart även vi köper julklappar, fast i år har vi för första gången en less is more jul, dvs vi försöker lära barnen det viktiga med julen. Så i år får de 3 julklappar var, så även vi.

2008-12-18, kl 00:40:40
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0