Hemma igen!

Nu är vi hemma igen!
Är himla skönt! Förutom att mammas dator fick lov att stanna hemma hos mamma så nu sitter jag vid Joars bärbara dator som är så gammal så den nästan rosslar ;P

Var på IKEA, Designtorget, Cubus och Lindex idag och kikade på reorna..

På Lindex vart det ett par stickade byxor i brunt och ett par strumpbyxor med "halk-ploppar" både under fötterna och på knäna! Dock var det bara rea på brallorna..

På Cubus hittade vi en body där det stod "I ♥ Milk" som fick följa med oss hem. Dock inte rea på den heller.

Designtorget vart bara en disktrasa fattigare ;P "Snusk-tunnelbanan" hette den och var superläcker!

Ikea vart det storshopping på! Dom har ju den bästa rean vill jag lova! 70-90% billigare.. Så det var en massa småsaker för 950 kr som fick följa med oss hem.. Och julpyntet var äckligt billigt så nu har vi så det räcker och blir över till nästa år! :D haha..

Kan inte fota det jag köpt, eller jo, jag kan fota det men inte föra över bilderna till datorn tyvärr. Så det kommer inte bli många bilder i kommande blogginlägg tyvärr :( Får låna lite från nätet istället..

Jag kan iaf summera dagen med att jag är supernöjd och glad men med kramp i benen ;)

Har ni haft en bra dag?

Glöm inte bort tävlingen!

Kommentarer
Namn: Annika

Kul att du fundade så mkt på IKEA!!! Älskar deras reor jag med :-D

2008-12-30, kl 22:45:30
URL: http://duracellmamman.se
Namn: Angie

Ja, IKEAs reor är bäst! Älskar att gå på IKEA och fynda på rean! =)



Sv: hehe, japp det gjorde hon verkligen! =) Underbart! =)



Gott slut och Gott Nytt År!!



Kram Angie

2008-12-31, kl 15:38:36
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Namn: Sessan

Nu är vi hemma, ron har sänkt sig & jag har tid att surfa bloggar har längtat



Tusen tusen tack för dina fina kommentarer när jag varit i Sverige!

jag blir lika glad varje gång dom dimper ned i mailen ;)



Vill passa på att önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR

jag ser fram emot att följa er in i 2009.



Stor kram från mig i Oslo

2008-12-31, kl 20:13:11
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0