Guitar Hero

Nu sitter jag hemma hos mamma och bloggar. Dock är deras internet så dåligt så det avbryts hela tiden, tar hur lång tid som helst att göra nått på nätet.

Till middag åt vi frikadeller med potatis, så jäkla gott!

Nu sitter vi alla i vardagsrummet och kikar på när brorsan spelar Guitar Hero, han är sjukt grym :)
Spelar just nu Black Magic Women av Santana på EXPERT!
Och Anton står brevid och dansar och klappar händerna, han är så söt!
Han vill att man alltid ska spela det spelet. Han går fram till oss och spelar luftgitarr och pekar till vardagsrummet, då vet vi ;)

Hoppas ni alla har en trevlig kväll!

Kommentarer
Namn: Annika

Mysigt!!! Hoppas Ni får många härliga dagar där!!



La precis till din blogg bland mina länkar, vill ju såklart ha alla mina favvosar där :-)



Hoppas det är ok med dig, hojta till annars, så plockar jag bort den.



Kramis

2008-12-20, kl 11:38:45
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Namn: susan & tyra

fin blogg ;)

2008-12-20, kl 13:19:53
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0