Godnatt alla!

Nu ska jag gå och lägga mig. Känns skönt att lägga sig så tidigt. La mig tidigt igår med, men det var bara för att jag somnade framför "Kung Fu panda".. Tro inte att det är för att jag tyckte den var dålig. Det var helt enkelt så att jag var så jäkla trött, har haft mycket att stå i denna vecka. Är helt slutkörd i huvudet.

Det är ju inte lätt att göra saker med ett barn som kräver stimulans hela tiden. Men det gör inte mycket, Eira är ju så söt :)
Men visst, det tar ju på nerverna när det tar flera dagar att rensa ur garderoben ordentligt.
Är fortfarande inte helt klar, ska packa ner alla urväxta kläder och rensa ut sånt som ska säljas. Om jag nu kan skilja mig från nått :)
Ska det vara såhär svårt?

Imorgon ska vi till Antons dagis på lite Lucia firande. Så mamma och Thomas kommer hit imorgon bitti för att käka frukost med oss innan vi drar iväg..
Ska ni på nått lussande i år?

Godnatt och sov gott!!

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Vi ska till Novas dagis på måndag för då är det luciatåg där!!!! Ska bli riktigt spännande att se dem små liven!

Ska nog prova Novas lucialinne på henne idag och fota lite=)

kramar

2008-12-12, kl 06:06:27
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Amanda

Jo, jag har sett dom nya fina kläderna med. :o) Lilleman blir juh ett år nu snart och så är det ju jul snart med. Jag tror och vet att han kommer få en del fina saker då. Hoppas bara han kan ha dom. :o)

2008-12-12, kl 10:03:37
URL: http://creyla.blogg.se/
Namn: Cizzi

Hej du tack för mössen den kom fram i förgår.

Så det passade bra i går när det började snöa här.Och den är jätte fin och varm o skön. Jag är jätte jätte nöjd. Tack o god jul ha det bra kram

2008-12-12, kl 10:08:35
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0