Godmorgon!

Inatt har jag sovit så gott!
Eira har fåt tillbaka sin vanliga rutin, hennes naturliga underbara rutin :)
Hon somnade vid 23 ungefär och hon sover fortfarande.. Helt underbart!
Och igår sov hon 2 ggr på ungefär 2 timmar per sovstund.. Hoppas det håller i sig bara, eller att hon iaf är glad dom dagar hon inte sover så mycket på dagarna..

Idag ska jag träffa mamma och Anton och gå på stan med dom. Men mamma har inte ringt än så jag ska ringa och se vad dom gör så fort jag skrivit klart detta... För mamma börjar jobba kl 2 och jag vill hinna gå på stan med henne innan..

Vad ska alla ni hitta på idag då?

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Idag har jag rensat lite på våran balkong, du kan kolla bilder på hur det blev senare i min blogg=)

Ska hämta Nova vid 2 tiden, funderar på att steka pannkakor innan hon ska hämtas så man kan käka lite direkt när vi kommer hem från dagis!

2008-12-10, kl 11:29:49
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Therese o Nellie

Åh tack vad söt du e :) nu blir jag lit generad hihi.

Vad skönt att ni sovit gott inatt, de har INTE vi gjort. Tänder på väg, suck! Kram

2008-12-10, kl 11:43:29
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0