Bloggtips!

Måste tipsa om en himla rolig, bra och läsvärd blogg jag hittat!

TYSKUNGEN

Det var förövrigt han som vann Blogg-SM som Rix FM & Glocalnet hade.

Det bästa med bloggen är nog att det är en KARL som skriver!
Och detta skriver jag inte för att jag tror att alla karlar är oförmögna att skriva intressanta och roliga saker i en blogg, utan jag skriver det för att, tyvärr, så är alla bloggar jag läser, utom denna såklart, skriven av tjejer.
Och jag tror nog iofs att majoriteten av alla bloggar skrivs av tjejer också, så det är kanske inte så konstigt? Eller har jag fel nu?

Men är du less alla modebloggar m.m Så kika in hos Tyskungen! :)

(missa inte hans obetalbara bloggrecensioner!!)


Är lat idag så nu blir det spagetti och keldas FÄRDIGA pastasås till middag. Gott!!

Kommentarer
Namn: Agnieszka

haha hans blogg är ju underbar! Och hans bloggrecensioner... jag höll på att dö av skratt när jag läste dem kan jag lova!

2008-12-05, kl 18:50:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0