AD-droppar utan A

Tydligen så ska AD-droppar inte ha A-vitamin i sig längre. Nytt rön!
Min BVC sköterska berättade det idag. Helt sjukt!
A-vitaminen slå tydligen ut D-vitaminen, eller nått sånt..
Vad ska man då säga? D-droppar? Det låter ju inte rätt.

Fast man kanske kommer fortsätta säga AD-droppar?
Precis som man säger BVC fast det egentligen är BVH nu.. (Barnhälsocentralen eller nått sånt..)

Hittade en läcker bild på denna blogg :) Tänker inte sno den utan länkar till den istället. Klicka här för att se den!
Det är väl inte bara jag som känner igen mig?

(Detta kanske är en gammal nyhet för många men för mig är den NY)

Kommentarer
Namn: Emma

Haha!! Ja det där känner man ju tyvärr igen!!

2008-12-05, kl 01:52:19
URL: http://barbaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0