7 timmar

Hej allihopa!

Idag har jag shoppat dom sista julklapparna!
Gick ner på stan tillsammans med Joar och min bror.. Och Eira såklart!
Vi var på stan i hela 7 timmar! Och då hann vi med både lunch och fika :)
Brorsan shoppade som en galning, han älskar julen och att ge klappar så han gick hem med påsar fyllda med presenter för 2400kr ungefär..
Jag köpte bara några presenter till.. Men jag vill inte ens räkna ut hur mycket jag köpt för. Började ju ganska tidigt..

Hur mycket har ni köpt julklappar för?

Nu så ska vi bara samla krafterna och sen ska vi städa och packa, för imorgon ska vi åka ut på landet till min mamma!

Hittade föresten till den bästa gratis-sidan ever! Man får gratis mat! Hur bra är inte det då?
För det måste ju va det tråkigaste man köper och om man får det billigare så blir man ju glad :)
Klicka här för att komma till deras sida!

Förutom att samla poäng och få GRATIS MAT så kan man även läsa goda recept m.m :)

Nä, nu ska jag städa! Och packa.
Sen ska jag sova, så detta blir nog sista och första inlägget denna dag.

Godnatt!


Kommentarer
Namn: sessan ♡

Gud vad skönt det låter med att vara färdig med julklapparna, vi ligger ju efter så det håller :( blev inga idag heller, min energi var inte som jag trodde på morgonen.



Hmmm.... förra året köpte vi julklappar för ca 14000 men i år skall vi ned....



Njut kvällen

2008-12-18, kl 22:08:42
URL: http://sessanochprinsessan.com
Namn: Kicki

Hallå där! snubblade in på din blogg,och såg att du oxå hade en blogg om din dotter,som hette Eira precis som min! ville bara säga att du hade en fin blogg.och en söt liten Eira! hälsningar Kicki

2008-12-18, kl 22:58:00
URL: http://forthekix.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0