Slappar dag

Igår hann jag inte skriva nått så nu ska jag summera gårdagen och dagen..

Igår, lördag, så var Anton här på natten och mamma kom hit efter hon hade jobbat.. Och eftersom Erikshjälpen hade öppet så gick vi dit och kikade om dom hade nått kul.
Jag hittade som vanligt nått :P Ett par sparkbyxor för 9 kr, en bodysuit för 9 kr och en body+byxa för 9 kr. Så det vart lite billiga kläder till Eira för en gångs skull.
Sen så hittade jag "Familjens läkarbok" eller vad den nu heter, för bara 28kr och så hade jag turen att hitta en sittvagn för bara 45 kr.. Okej, den ser fruktansvärd ut, den är flerfärgad och från 80-talet, men jag ska klä om den så den blir fin :)
Men annars var det inga större fel på den, tror jag.. Ni får se bild senare på "fyndet" :D

Efter fyndandet så bjöd mamma oss på Black&White på Matverkstan, det var himla gott men jag blir så irriterad på att dom har fel sås på fel kött, det är 2:a gången så Joar sa till servitrisen att dom skulle hälsa kocken :P Haha.. Så nästa gång hoppas vi på rätt sås på rätt kött!

Sen gick vi hem och mamma gick till jobbet.. Och vi skulle fortsätta ta hand om en buse (anton)

På kvällen gick vi och mötte upp Alva på Tempo och hyrde en dålig film, kommer inte ihåg vad den hette men det är den nyaste filmen av Coen bröderna.. Se den INTE :P
Alva var så söt och gav oss en tomatplanta som jag hoppas att vi kan hålla vid liv och hon fick lite blöjor till Lova och hennes kommande lilla bebis..
Jag fick även känna på hennes mage när lillan rörde sig och jag saknar redan min mage och sparkarna och allt sånt :D Det är ju helt sjukt att man kan glömma alla krämpor så fort..

................

Idag söndag har vi inte gjort nånting alls.. Först fick vi en skön sovmorgon av Eira.. Vi fick sova ända till 11 :D
Sen så har vi bara slappat fram tills 18.00 då Anton kom hit och livade till det :D

Joar berättade idag att Paradiset och Sprängaren av Liza Marklund finns på film så dom MÅSTE jag hyra och se. Läste ut Sprängaren idag, himla bra bok!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen med lilla Eira och mysa.. Och läsa en ny bok.. vet dock inte vilken än..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0