Mammafika

Idag fick vi lite sovmorgon igen, om man kan räkna kl 9 som sovmorgon?
Det var härligt iaf.. Vi tog det himla lungt efter det och tvättade lite och Eira fick bada, det älskar hon :)
Sen vid 12,45 kom Linn och lilla Elias och hämtade mig och Eira för vi skulle bort till Malin och Sanna som bjöd på fika.. Där var även Johanna&Gabriella, Malin&Wilma, Emma&Adam.. Linda&Tea och Nina&Harry kunde tyvärr inte komma denna gång..
Sanna har iaf världens bästa sak som Eira nu önskar sig av någon vänlig själ.. En Fisher Price babygunga.. Djungelvarianten.. Så fin och Eira ÄLSKADE den :D
Och jag älskar den med för då slipper jag sitta och gunga Eira när hon blir grinig.. SOm hon tyvärr har börjat bli lite mer och oftare dom senaste dagarna..

Fisher price

Och om vi ändå ska sitta och önska oss grejer så vill hon ha en Tricot-slen bärsjal också :)
I brunt, grönt, svart eller nån sån fin färg :)

Imorgon så ska trygg-hansa komma hit, så det är nog bäst att det blir en tidig morgon så vi hinner dammsuga innan..
Och min pappa, Eiras morfar, kom nyss hem från Grekland så han ska köra oss ner till Ikea på torsdag där vi ska fönstershoppa lite och kanske få morfar att shoppa lite på riktigt.. Kanske ska se om han är generös och fixar en fin babygunga till henne :D Hoppas kan man alltid!

Nu ska jag gå och trycka i mig 2 st alvedon, har en sån jäkla migrän.. Kämpar mig igenom lite surfande nu när Eira är lugn hos pappa.. :)

Kommentarer
Namn: Sabina

näämen har du blogg! vad kuuul! nu kan jag hålla koll på dig ;) hopppas att allt är fiint! kramkram

2008-08-06, kl 23:14:25
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0