Gammelfarmor och gammelfarfar

Usch ja, inatt sov Eira dåligt.. Hon vaknade hela tiden och skrek och ville snutta, snutta och snutta.. Och det är så jobbigt då hon VÄGRAR napp.
Hon har verkligen varit en ängel alla andra nätter så detta kom som en chock för mig..
Var inställd på att få sova dåligt när man fick barn, men så fort hon kom så har hon varit så snäll så jag hade helt glömt bort att barn brukar skrika. haha..
Men nu får jag vänja om mig, så jag klarar av resten av barnlivet :)

Idag fick vi besök av min farmor och farfar, alltså Eiras gammelfarmor och gammelfarfar. Dom hade med sig en bukett blommor, två paket blöjor och en krukväxt som heter "mor med barn".. Så himla snällt av dom :)
Efter lite kaffe&kaka och lite gullande med Eira så åkte dom hem.
Sen kom Thomas och lämnade av Anton så han och mamma kunde åka och äta själva på China. Det är inte ofta dom är helt barnfria tillsammans.

Nu sitter Anton och Joar i badet och jag har nyss badat Eira, så alla är rena och glada. Eira älskar att bada, hon ligger helt still och chillar och jag tror nog att hon skulle kunna göra det hur länge som helst..

Och det är såhär romantiskt jag och Joar firade vår 2-års dag tillsammans :D

bild på mig och joar på urkult 2006
Här är en snygg bild på mig och Joar när vi precis blivit tillsammans. Urkult 2006

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0