Första veckan...

Nu har jag haft min första vecka UTAN Joar med Eira. Det har varit lite läskigt, men spännande. Och såklart helt underbart!
Men gud vad lite man får gjort när man är ensam med henne, speciellt då hon är som piggast på förmiddan.. haha.
Men vi har ändå gjort mycket.
Varit på öppna förskolan, där Eira fick göra hand och fotavtryck i gips. Nästa tisdag ska vi trycka handavtryck på en body har jag bestämt :) Eller kanske ett örngott :)
Och så har vi varit med mamma och Thomas på stan.
Och så har vi varit och ätit med Petra, Jonas och lilla Douglas.

I söndags fick även Alva och Tobbe en dotter, Lilla Lin :)
Och då vart ju såklart Lova storasyster!
Vi var och hälsade på Lin på måndan, såå söt! Och så liten!
Helt sjukt att tänka sig att Eira var så liten för bara 2 månader sen!

Igår var vi och hälsade på och vart bjudna på god middag hos Linn, Emil och lilla Elias. Det var supertrevligt!

Och idag var vi på klädbytardag, fyndade supermycket! Men kön var hemsk. Stod i den i 2 timmar.. Men efter det så belönade vi vårt "köande" med lunch på Bigboy med Sandra och hennes dotter Lilo och Lina och hennes dotter Eira.. (fint namn va?)

Eira har ju hunnit bli hela 2 månader som sagt. I onsdags den 27:e vart hon det. Tiden går fort!
Hon älskar för tillfället allt som heter SPELDOSA, haha :D

Nä, nu ska jag göra varma mackor med svampstuvning... ALva & Lin kommer snart och hälsar på!

Kommentarer
Namn: Elisabeth

Gott me varma mackor! Jag tycker du hinner mycket på dagarna. Det minsta jag hinner är att vara social, måste skärpa till mig på den fronten känner jag=)

2008-08-30, kl 20:57:28
URL: http://rattvisabarn.blogg.se/
Namn: Petra

kanoners då cet jag :D

2008-09-02, kl 10:14:07

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0