100 frågor och svar

Tänkte fylla ut bloggen lite med frågor och svar :)

1. Tre namn jag lyssnar till?
Therese, Tres och Tesa

2. Någonting jag tycker om med mig själv?
Jag är snäll :P

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv?
Att jag är lite för arg ibland.

4. Detta är jag rädd för?
Jag är rädd för att förlora min familj. Speciellt Eira

5. Tre saker jag vill ha varje dag?
Mat, sällskap och Joar :)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra? (Inte kan eller inte vill?)
Inte kan: Jag kan inte låta bli att shoppa :P Jag kan inte sluta titta på Eira. Jag kan inte ta mig i kragen och göra allt som MÅSTE göras.
Inte vill: Jag vill inte vara ensam. Jag vill inte städa. Jag vill inte svara på fler frågor ;P haha

7. Detta tycker jag om att göra?
 Vara med min familj, shoppa, samla på mig gamla barnvagnar, göra om hemma, umgås med kompisar. m.m

8. Detta vill jag göra just nu?
Se en bra film och äta en massa godis och mysa med Eira.

9. Bästa känslan?
Känslan jag får när jag ser Eira. Och joar med förståss :)

10. Värsta känslan?
Ångest.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har?
Kärleksfull, snäll, omtänksam, ärlig.

 12. Är jag kär just nu?
Ja! :D

13. Jag vill gifta mig?
 Ja, nångång så :)

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör?
Köpa hus, resa runt, skaffa flera barn och se dom växa upp, gifta mig m.m

15. Min käraste ägodel?
hmm.. svårt, men jag säger nog.. DATORN :P haha

16. Något jag vill ha i present:
Ojdå, en himla massa :) Pengar, hus, bil, kläder, en bärsjal, stokke-stol till eira, en städhjälp(så joar slipper vara det) Och en himla massa mer!

17. Detta har jag på mig just nu?
Mörkgröna velourbyxor och en brun tröja.

18. Favoritkläder?
Älskar mina sköna mysiga kläder, men jag tror jag gillar dom kläder jag känner mig snygg i mest.

19. Favoritdjur?
Har inget favoritdjur..

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest?
Rock, punk, reggea m.fl.

21. Favoritlåt just nu?
Allt med guns n' roses. nästan. nightrain är nog favvon.

22. Roligaste ämne i skolan?
Matten gillade jag. FAKTISKT!

23.Tråkigaste ämne i skolan?
Idrotten.

23. Stjärntecken?
 Stenbock.

24. En bok jag gillar?
Liza Marklunds böcker och en massa andra!

25. En film jag älskar?
Grease.

26. Favorit tv-program?
Dexter.

27. Favoritdoft?
Honungsmelon.

28. Detta äter jag gärna?
Tacos, hamburgare och en massa annat onyttigt :D

29. Dricker helst?
Coca Cola

30. Favoritgodis?
Har alltid älskat saltlakrits, men efter graviditeten så äslkar jag istället DUMLE :)

31. Hit vill jag gärna åka på semester?
 Olika ställen. Skulle va kul med Australien. Eller hawaii :)

32. Färg på mina ögon?
Gröna.

33. Min längd?
165 cm

 34. Jag tror på:
Mig själv ;P

 35. Jag spelar?
 Inget..

36. Person jag beundrar?
Mamma..

37. Så här bor jag?
Hyresrätt, en 3:a i Härnösand.

38. Antal döda krukväxter i hemmet?
 INGEN! *stolt*

39. Det här tänder mig?
Joar.

40. Det här gör mig avtänd?
 Fisar. haha.. eller om nån ringer kanske.. :)

 41. Favoritfärg?
GRÖNT!

 42. Favoritcitat?
Har inget.

43. En hemlighet jag vet?
Jag vet ingen hemlighet ;)

44. Bästa present jag fått?
 När Joar gav mig Urkultbiljetter, allt runt omkring presenten var så gulligt :)

 45. Senast köpta skiva?
 Det var så länge sen så jag kommer inte ihåg..

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är?
Ögonen och läpparna.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
röven.. och låren.

48. Udda förmåga/egenskap:
Kommer inte på nån..

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Haha, vet inte..

50. Vad lyssnar du på just nu?
"Cops" Joar ser på det just nu.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
 Varit på BVC, ätit lunch på BigBoy med pappa, Joar och Eira, handlat mat, ätit, slappat vid datorn.

52. Var är dina föräldrar födda?
 Jag tror mamma är född i Härnösand och pappa är född i Stockholm.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
 Hmm.. kommer ej ihåg.

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Trädgårn i Visby. (innanför murarna) Sååå mysig.

55.När badade du i en pool senast?
Ingen aning.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Kommer inte ihåg.. Tror inte det.

57. Hur många barn vill du ha?
3 kanske..

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
 Sån där musik som t.ec lordi spelar.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nej..

 60. Vad har du för TV-kanaler?
 Bara 1:an, 2:an, 4:an och 6:an.

61. Har du åkt moped någon gång?
Japp.

62. Har du busringt någon gång?
Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Pinsamt, men ja, Norge.. Haha..

66. Har du en egen trädgård?
Ja, en liten :)

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Family Guy.

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Haha. Nej! :D

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Oj, jag har sett MÅNGA bra filmer. 16 blocks, astronaut farmer m.fl.

71. Favoritpizza?
Pizza med skinka, ägg, lök, champinjoner och kronärtskocka.

72. Chips eller popcorn?
Chips.

73. Vilken färg på läppstift använder du?
 Ingen. Använder inte det.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej.. Är det nått jag missat eller?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej.

 76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Pappa, Joar och Eira. Vi år på BigBoy idag.

 78. Favoritchoklad?
Dumle :)

79. När röstade du senast?
I senaste valet.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
 Typ en vecka sen.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja, när jag seplade fotboll som ung... jääätteung :P

82. Är du bra på matlagning?
Ja det hoppas jag :)

83. Klarar du att tanka själv?
Ja.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Nej.

 85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola!

 86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Hmm.. kan man räkna kläderna på biltema och ikea?

 87. Vad var det senaste du handlade?
Mat.. och blöjor.

88. Har du kräkts offentligt?
Japp, på fyllan.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Jag väljer BÅDA!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut!

91. Har du ringt något betalnummer?
Ja, när jag betalar annonser på blocket.

92. Kan man vara vän med sitt ex?
 Ja, fast inte med vissa..

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Kommer inte ihåg.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
 Japp.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
 Hhmmm.. Kvicksilversand låten.

96. Vad har du i din väska?
 Allt möjligt. Sånt som är nödvändigt. T.ex ett halvt apotek och tusen kvitton.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Ger Joar en godnattpuss. Kryper ner brevid Eira och släger fram bröstet och sen läser jag en bok :)

98. Vad är du tacksam för idag?
Allt.

99. Var hittade du den här listan?
I en annan blogg.

100. Har du varit ärlig när du besvarat frågorna?
Japp.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0